برگزار کننده: پژوهشکده علمی و کاربردی ایران
در عصری که برندینگ به عنوان یکی از ارکان اساسی موفقیت کسب وکارها در عرصه های ملی و بین المللی شناخته می شود، کارگاه آموزشی تخصصی با عنوان “برندینگ ۳۶۰ درجه: از استراتژی تا اجرا”، فرصتی بی بدیل برای علاقه مندان، متخصصان و فعالان حوزه بازاریابی و برندینگ فراهم می کند. این کارگاه که توسط پژوهشکده علمی و کاربردی ایران در تاریخ ۰۹ و ۱۰ اسفند ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، با هدف ارتقای دانش و مهارت های شرکت کنندگان در زمینه های مختلف برندینگ، طراحی و برنامه ریزی شده است.